Welcome~!


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


3/29/07

Busy yaamatz!

Hi uolz semua, 2-3 ari ni aku busy la...dengan exam nyer...dengan menguruskan kontijen nak pegi moscow nyer...dengan nak menguruskan pasukan volleyball nyer...dengan nak menguruskan Nizhny Games 2008 nyer....hai matila* giler kuase..pengsan!


Hari ni & besok aku dapat cuti 2 hari untuk prepare sblm nak exxxam isnin ni...tuk study la kaedahnyer. Tapi tido kul 11mlm bgn 1 tengah hari. bole? lepas bgn sibuk plak ke MEGA (IKEA, Auchan..etc.). Verangan nak study...Tak study2 pun..Mxam dah dekat ni. Mati la kene smash* ngan lecturer masa exxxam nnt...


Dalam sebok2 nak exxxam ni sempat lagi aku membuat survey ala2 "Family Ceria" tuk pilih warna tuk nombor kat jersey baru volleyball...antara oren n putih...Honestly aku rase oren lagi best tapi survey yang aku buat menunjukkan peratusan oren jauh ketinggalan nak banding dengan putih. kalau dlm "Family Ceria" siapa yang jawab oren dapat 20 markah sajor...sbb klu jawab putih dapat 80 markah...matila merapu..


Kat bawah ni ade la gambar2 contoh jersey huhuhuh....klu uolz, uolz pilih yg mane?


ini warna oren nyer design.....

yang ni plak kaler putih......
Mostly bila aku survey selain player volley (org2 yang akan pakai jersey2 tuh) Mostly akan pilih oren sebab ada yang kata more elegant, fasionable, praktikal, modern bagai....x lupe ade gak yg kate oren is great...tapi untuk yg pilih putih diorang kata oren tuh dah sama ngan jersey u lain masa tahun lepas nyer games. hmm ntah la aku pun dah fenin nak pilih yang mana satu..nak tak nak terpaksela ikut majority PUTIHHH matilaa plastik*
HA...yang kat bawah ni plak baju team kitorang masa games tahun lepas...tapi sbb tahun lepas kitorg tak tau mana bole print baju so kitorang main dgn jersey kosong sajor takde nombor....huhuhuh sedey

Ini selepas di touched-up sket2 oleh aku...matila verangan sajor temanye..pengsan sekejap.


1 comment:

Shunjike7 said...

kalu aku, aku pilih oren sebab cun kaler tu